Sayfalar

9 Şubat 2014 Pazar

Css Dersleri Öğrenmek İstiyorum

Css Derslerimi Öğrenmek İstiyorsun?

Evet arkadaşlar benimde zamanında kendisinden çok şeyler öğrendiğim ve hala öğrenmeye devam ettiğim kişiler var. Bu alanda kendisini ispatlamış, daha küçük yaşlarda bilişim firmalarıyla çalışan Türkiye'nin belkide en ileri derece css bilgisine sahip kişisini ve kitabını anlatacağım. Kitaplar paralımı diye şimdiden sesler duymaya başladım. Fakat kitap için ek bir ücret ödemiyoruz. Evet bu kişi Fatih Hayrioğlu.



Kendi Elinden Kitabı Hakkında Bir Kaç Bilgi:
Uzun süredir üzerinde çalıştığım CSS’e başlangıç kitabımı bitirdim. Aslında buna bir kitap demek ne kadar doğru bilmiyorum. Tam doğru tanımı makalelerimin derlenip düzenli hale getirildiği bir e-doküman demek daha doğru olur. Bu kitap makalelerimi derleyip hazırladığım ilk kitap. İnşallah ikinci kitabıda yazmayı düşünüyorum. Zaman ve imkânlar nispetinde 2. kitapta çıkacaktır.
Kitabı yazmaktan çok derlemek, bir düzene sokmak beni yordu, birde kelime ve cümle hataları. Biliyorum Dilbilgisi konusunda zayıfım :D Kitap içerisinde gördüğünüz hataları bildirirseniz en kısa zamanda düzeltmeye çalışacağım.
Umarım herkesin yararlanacağı bir Türkçe kaynak olur.


Download Kaynak Kodları Kaynak: 63.50 KB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder